​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده اداری راهنمای انتخاب بهترین پرده برای محل کار

انواع پرده اداری؛ راهنمای انتخاب بهترین پرده برای محل کار

پرده اداری یکی از مدل های پرده به شمار می رود که در محیط های اداری، خانه ها، مطب ها، بیمارستان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل به این نام خوانده می شود. به طور کلی پرده پوششی است که به عنوان یک عنصر تزیینی و کاربردی در داخل ساختمان ها استفاده می شود و ساختمان های اداری نیز این قاعده مستثنی نیستند، و پرده در این محیط ها نیز بکار برده می شود. پرده و پوشش پنجره را می توان یکی از عناصر مهم در دکوراسیون و طراحی فضاهای اداری معرفی کرد.

 

انواع پرده اداری

 

پرده های کرکره پارتیشنی کرکره ولومی
شید چاپی با لوگو 
پرده های کرکره پنجره ای
پرده شید اداری
پرده زبرا اداری
پرده زبرا اداری

پرده اداری هم به دلیل تاثیر فراوان بر روی دکوراسیون و دیزاین محیط شرکت، هم تاثیر بر روی کارکنان و افرادی که وارد اداره یا دفتر شما می شوند اهمیت بسیار زیادی دارد. با انتخاب پرده اداری مناسب می‌توان محیط مناسبی برای کارمندان ایجاد کرد تا در آرامش مشغول به کار شوند و همچنین با انتخاب رنگ مناسب محیطی زیبا را ایجاد کرد.

این نوع از پرده در انواع و مدل ها تولید می شود و پرده کرکره ای یکی از بهترین و محبوب ترین نمونه های پرده اداری می باشد. علت اینکه در ادارات از پرده کرکره استفاده می شود این است که با استفاده از این پرده می توان نور را به اندازه دلخواه در اتاق تنظیم نمود. این پرده ها در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند و می توان این طرح ها و رنگ های خلاقانه را بدون هیچ محدودیت و چارچوب خاصی با دکوراسیون فضای اداری و کاری هماهنگ کرد. به طوری کلی انواع پرده اداری عبارتند از:

شما می توانید این پرده را در انواع و اقسام رنگ ها تهیه کنید. آن ها به قدری منعطف هستند که به شما این اجازه را می دهند تا رنگ آن ها را با دکوراسیون داخلی محل کارتان ست کنید. بکارگیری مناسب هر مدل از پرده در جای خود و مناسب نوع کاربرد مورد انتظار بسیار مهم است.

در خرید پرده اداری باید نکات مهمی را در نظر گرفت که این موارد بسته به نوع اداره و محل استفاده پرده متغییر می باشند. از مهمترین مواردی که باید در نظر داشت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • جنس پرده اداری: انتخاب جنس مورد نظر به میزان استفاده و مکان استفاده بستگی دارد.
  • رنگ بندی و هماهنگ کردن آن با دکوراسیون
  • قابلیت شستشوی پرده اداری: اگر در اداره شما امکان کندن و شستشوی پرده وجود ندارد می توانید از پرده هایی استفاده کنید که در حالت نصب قابلیت شست و شو دارند.
  • قابلیت تنظیم نور: نور عنصری مهم در ادارات است. باید پرده ای برای این مکان ها انتخاب شود که قابلیت تنظیم دلخواه نور را داشته باشد.

پرده اداری کرکره فلزی

پرده اداری کرکره آلومینیومی یا فلزی در قطر های مختلف از جمله 25 و 16 میلیمتری عرضه می شود که این تنوع در قطرهای آن امکان این را به شما می دهد از این نوع پرده کرکره در جاهای مختلف همچون پنجره های محیط های اداری (اتاق مدیریت، کنفرانس، سرپرستی،کارشناسی… و حتی درپارتیشن های اداری) و ما بین پنجره های دوجــداره استفـاده نمایید.

پرده کرکره ولومی (پرده پارتیشنی)
پرده کرکره ولومی(پرده پارتیشنی)

یکی از خصوصیات برجسته این پرده همسانی بالا با محیط اداری است و همچنین ظاهری رسمی و مدرنی را به فضای شما می بخشد. از جمله ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که موجب بالا رفتن دوام و طول عمر زیاد آن می شود و رنگ بندی متنوع آن دایره انتخاب شما را وسیع می نماید تا با توجه به سلیقه ی شخصی و در نظر داشتن هارمونی چیدمان فضایتان رنگ مناسب با آن را انتخاب نماید. برای تمیز کردن پرده اداری کرکره‌ای آلومینیومی ابتدا باید اسلاید ها را ببندید و سپس با گردگیر دستی یا یک پارچه ی نرم، گرد و خاک موجود را از بین ببرید و در صورت وجود گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده نمود.

پرده زبرا اداری

پرده زبرا اداری تشکیل شده از دو اسلاید پارچه به صورت نوار افقی می باشد که به صورت غلتکی می توان نور داخل فضا را تنظیم نمود و یا فضایی کاملا خصوصی را برای خود ایجاد کرد این نوع پرده کرکره برای پوشش مساحت وسیع مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با تنظیم کردن آن می توان سایه و روشن زیبایی به فضا بخشید و محیطی گرم و زیبایی را داشت.

پرده اداری زبرا یا رولی می تواند پوشش شگفت انگیزی برای پنجره های شما محسوب شده و کارایی بسیار خوبی را به محیط اداری و یا مسکونی شما بدهد. پرده اداری زبرا در یک نگاه شباهت زیادی به پرده سیلوئت دارد، ولی پرده سیلوئت ساده‌تر بوده و در محیط های اداری خواستگاه بیشتری دارد. پرده زبرا نیز دارای تنوع بالایی است و از نظر تنظیم نور نیز دارای انعطاف و کارکرد خوبی است و شما می توانید براحتی با تنظیم افقی آن میزان نور و ارتباط بصری را در پرده زبرا تعیین نمایید. مکانیزم ساده و طرح فلت پرده زبرا آن را برای محیط اداری مناسب کرده است.

پرده زبرا اداری

پرده اداری شید رول

کاربرد اصلی این نوع پرده اداری در پنجره‌های وسیع می‌باشد که با پایین آوردن آن یک صفحه شفاف و زیبایی را به فضا می بخشد که این صفحه به دلیل یک دست بودن آن قابلیت دکوراتیو شدن را داراست یعنی می‌توان تصویر دلخواه خود را روی آن چاپ کرد و آن را تبدیل به یک قاب عکس شفاف نمود.

پرده شید اداری
پرده شید اداری