​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده شید بلک اوت و موارد استفاده پرده بلک اوت و رنگ بندی

پرده شید بلک اوت و موارد استفاده پرده شید بلک اوت و رنگ بندی آن

 

 بلک اوت از چه موادی ساخته شده است

 

پرده شید بلک اوت از یک لایه پلی استر و یک لایه فوم نازک تشکیل شده است که قابلیت مسدود کردن 100% نور عبوری را دارد. و بنابراین در محیط های که نیاز به حذف کامل نور خارج از محیط می باشد بسیار مناسب می باشد.

 

پرده شید بلک اوت
پرده شید بلک اوت

 

پرده بلک اوت در چه فضا های استفاده می گردد

 

این پرده در اتاق یا سالن کنفرانس، سینماها، اتاق خواب، ویترین فروشگاه، و تاریک‌خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرده‌ها با توانایی فیلترینگ 100٪ نور، بهبود شرایط نوری در این فضاها را فراهم می‌کنند و در اثربخشی برای تجربه کاربران این مکان‌ها نقش دارند.

 

نحوه بکارگیری پرده بلک اوت

 

پرده بلک اوت به 3 روش قابل استفاده می باشد. 

 

1. استفاده بلک اوت با مکانیزم مکانیکی

 

در این روش از برای انتقال گشتاور مورد نیاز برای مانور پرده از نیروی انسانی و زنجیر گیربکس محور و هرزگرد استفاده می شود. که به طور ساده طره در یک طرف پرده یک زنجیر آویزان می باشد که کاربر با کشیدن زنجیر باعث دواران گربکس و محور متصل به گیربکس میشود. که این عمل باعث جمع یا باز شده پرده بلک اوت می شود.

 

پرده شید بلک اوت فیلی
پرده شید بلک اوت فیلی

 


*******برای مشاوره تلفنی  اینجا کلیک کنید********


 

2. پرده بلک اوت با استفاده از سیستم موتور و ریموتدار(پرده برقی)

 

در این حالت با بکار کارگیری موتور و ریموت کنترل و با استفاده از انرژی الکتریکی به سادگی و بدون هیچ زحمتی برای کاربر با فشار یک دکمه ریموت می تواند پرده را بالا، پایین یا ثابت نماید. باتوجه به این خاصیت در جاهای که دسترسی به پرده مشکل می باشد و یا پرده در ارتفاع نصب شده باشد به راحتی پرده قابل استفاده می باشد.  

 

پرده شید بلک اوت کرم برقی
پرده شید بلک اوت کرم برقی

 

انواع موتور های پرده بلک اوت

 

  •  پرده موتور و ریموتدار

در این نوع سیستم پرده فقط به وسیله ریموت کنترل قابل استفاده می باشد.

موتور دارای 2 سیسم خروجی هست که فاز و نول 220 ولت به آن متصل شده. و کابل 1.5 استفاده می شود.

 

  •  پرده موتوردار هوشمند

در این نوع سیستم هم به صورت ریموتکنترل و هم قابلیت اتصال به پنل هوشمند مرکزی ساختمان را دارا می باشد. که با وجود نرم افزار ها و اپلیکیشن های خاص پنل هوشمند قابلیت کنترل پرده با موبایل از طریق وای فای نیز امکان پذیر می باشد. و همچنین می توان با دادن برنامه زمانی مختلف برای ساعت های روز برای تنظیم نور مورد نیاز گل و گیاه ها در زمان های که خارج از محل هستند کاربرد دارد.

موتور دارای 6 سیسم خروجی هست که یک فاز و یک نول 220 ولت به آن متصل شده. و کابل 1.5 استفاده می شود. و 4 عدد سیم رنگی جهت اتصال به پنل هوشمند موجود می باشد.

 

 3.پرده مینی شید بلک اوت

 

در این روش از یک سری قاب و یراق آلات استفاده شده که می توان مستقیما پرده به قاب پنجره نصب شود. در این حالت پرده کاملا به شیشه نزدیک بوده و با قاب های که در اطراف پرده نصب می شود از عبور نور از کنار های پرده نیز جلوگیری میشود.

 

پرده مینی شید بلک اوت
پرده مینی شید بلک اوت

 


بیشتر بدانیم: درباره پرده های مینی زبرا و مینی شید 


 

پرده شید بلک اوت و رنگبندی ها آن:

 

پرده شید بلک اوت دارای رنگ بندی های مختلفی با توجه به علایق کاربر و رنگبندی دکوراسیون داخلی محیط قابل انتخاب می باشد. رنگ های معمول و پرکاربرد پرده بلک اوت سفید، فیلی و کرم می باشد. اما این امکان وجود دارد که هر رنگ خاصی که مورد نیاز می باشد با استفاده از چاپ UV با بهترین کیفیت رنگ آمیزی گردد.

 


بیشتر بدانیم:نصب پرده شید بلک اوت 


 

پرده شید بلک اوت چاپی:

 

با توجه به چاپ پذیری پرده شید بلک اوت این امکان وجود دارد که لوگو، نوشتار و تصویر بر روی هر دو سمت پرده چاپ گردد. به طور مثال در صورتی که برای فروشگاه پرده شید بلک اوت استفاد شود هم از داخل و هم از بیرون بطور مجزا چاپ دلخواه انجام شود و از دوطرف بدون داشتن سایه به طور واضح چاپ دیده شود.

 

پرده شید بلک اوت چاپی
پرده شید بلک اوت چاپی نما از بیرون

 

در این راستا کارخانه تولیدی پرده های مدرن ویژن با سالها تجربه در تولید پرده های مدرن ازجمله زبرا، شید کرکره فلزی دارای رنگبندی های کامل آماده تولیدو اجرا پرده بلک اوت با بهترین متریال و متعلقات در خدمت مشتریان و کارفرمایان می باشد. 

 


کارخانه پرده مدرن ویژن