​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

 شید رول چیست؟

پرده شید رول یا Roller Blinds یک لایه ساده از پرده است که به طور کامل پنجره را می پوشاند که نوع کرکره ای آن بسیار پرکاربرد است، این نوع پرده ساده ترین مکانیزم در پرده های بالا رونده است. و برای پرده اداری،  پرده ویلا و پرده مسکونی کاربرد ویژه ای دارد. و برای فضا های با طراحی مینیمال و مدرن بسیار مناسب می باشد. یکی مزیت های این محصول اندازه گیری و نصب آسان این مدل پرده است ، در صورت نیاز به خدمات مشاوره با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در ویژن در اسرع وقت ضمن همراه داشتن نمونه ها خدمت شما حاضر شوند و پنجره ها راجهت نصب انواع شید اندازه گیری نمایند.

پرده شید فیلی چاپی
پرده شید کرم پرده شید رول پرده شید ریمتدار

پرده شید اداری ، پرده ویلا و مسکونی اسکرین ،  بلک اوت ، شید ساده و پرده برقی

بازگشت به صفحه نخست
نمونه های پرده شید (رنگ، مدل، بافت و نمونه های اجرا شده)
پرده شید فیلی با قاب مشکی
پرده شید فیلی با قاب مشکی

انواع پرده شید اداری ، پرده ویلا ، پرده مسکونی 

تنوع بالا جزو مشخصات بارز این پرده زیبا است. و برای محیط ها با سبک مینیمال و مدرن بهترین گزینه می باشد. عموما دسته بندی این پرده به صورت تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر میزان عبور نور خواهد بود. در زیر به برخی از این دسته بندی ها میپردازیم:​​​​​​​

شید ساده پارچه ای

پرده شید رول ساده پارچه ای جزو اولین و ساده ترین نوع این محصولات است. پارچه ای که برای تولید این محصول بکار رفته به گونه ای است که میتواند علاوه بر پوشش مناسب تا 70 درصد جلو ورود نور را بگیرید و ضمن جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید فضای داخل را نیز روشن نگه دارد. این مدل معمولا دارای شید های رنگی ساده و شید های طرح چوب هستند. و بسیار مناسب برای پرده اداری یا پرده ویلا و یا پرده مسکونی می باشد.

پرده شید نقره ای پرده شید ساده نقره ای
برای دیدن نمونه های شید های ساده اینجا کلیک کنید
پرده شید نقره ای پرده شید ساده نقره ای
پرده شید نقره ای پرده شید ساده نقره ای

شید تصویری و چاپی

پرده شید چاپی اداری همانند مورد اول از نوعی پارچه تشکیل شده است که میتواند به طور کامل حریم خصوصی شما را حفظ کند و  تا 70 درصد جلوی ورود نور را بگیرد. با این تفاوت که نوع پارچه این پرده به گونه ای است که امکان چاپ تصاویر مختلف اعم از لوگوی شرکت، منظره ، طرح های سه بعدی و حتی تصاویر اختصاصی شما را فراهم میکند. برای این کار باید لوگو خود را به صورت فایل اصلی (PDF ، عکس ، فتوشاپ و یا کورل) برای ما ارسال فرمایید. و یا تصور مورد علاقه خود را از سایت www.parsstock.ir انتخاب و کد عکس را برای ما ارسال کنید. برای استفاده از سایت تنها اون تصوریری را که دوست دارید سرچ می کنید.

پرده شید چاپی پرده شید لوگودار پرده شید ریموتدار و کنترلی
پرده شید چاپی پرده شید لوگودار پرده شید ریموتدار و کنترلی

شید رول کودک و شید چاپی 

این محصول دقیقا همانند پرده های تصویری است با این تفاوت که امکان چاپ تصاویر کودکان مانند شخصیت های کارتونی و فانتزی و همچنین تصویر کودک شما را دارد. و همچنین می توانید از سایت www.parsstock.ir عکس و یا طرح مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و به ما اعلام نمایید تا بر روی شید مورد نظرتون با بهترین کیفیت چاپ گردد و از خاص بودن لذت ببرید.

پرده شید کودک چاپی
پرده شید کودک چاپی
پرده شید کودک چاپی
پرده شید کودک چاپی
پرده شید کودک چاپی
پرده شید چاپی پرده شید لوگودار پرده شید ریموتدار و کنترلی
پرده شید چاپی پرده شید لوگودار پرده شید ریموتدار و کنترلی
پرده شید چاپی پرده شید لوگودار پرده شید ریموتدار و کنترلی
پرده شید چاپی پرده شید لوگودار پرده شید ریموتدار و کنترلی

پرده شید اسکرین یا سان اسکرین

پرده شید اسکرین رول سان اسکرین یا شید خورشیدی نوعی خاصی از این محصولات هستند که از پارچه های مخصوص مشبک مانند تشکیل شده اند که بعد از نصب باعث ورود نور بیشتر به داخل منزل میشوند ،پرده شید اسکرین همچنین امکان دید به بیرون از داخل نیز در این مدل پرده شید اسکرین مهیا است. و در پرده ویلا باعث می شود که دید بیرون را داشته باشید و از سایه ملایم لذت ببرید. و بسیار مناسب پرده ویلا و یا پرده اداری میباشد.

پرده شید اسکرین پرده شید رول
پرده شید اسکرین پرده شید رول پرده شید ریموتدار و کنترلی

قیمت پرده شید اسکرین

قیمت پرده شید اسکرین و خرید پرده شید اسکرین قیمت این گونه پرده‌ها بستگی به نوع پارچه استفاده شده دارد، قیمت حدودی هر متر مربع سیصد و سی هزار هزار  تومان تا چهارصد و  هشتاد هزار تومان و جهت آگاهی از قیمت دقیق با شماره‌های مندرج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

پرده شید اسکرین پرده شید رول
پرده شید اسکرین پرده شید رول پرده شید ریموتدار و کنترلی
برای دیدن نمونه های شید های اسکرین یا سان اسکرین اینجا کلیک کنید

پرده بلک اوت و پرده دو مکانیزم ( پرده اداری ، پرده ویلا و پرده مسکونی) 

پرده بلک اوت به گونه ای است که بعد از نصب پوشش کامل داده و اجازه عبور نور را نمیدهد و 100% جلوی عبور نور را گرفته و فضای داخل را کاملا تاریک میکند. موارد استفاده پرده بلک اوت اکثرا برای اتاق کنفرانس، اتاق خواب و برای محیط های که مانیتور کامپیوتر به سمت پنجره می باشد و باعث افتادن سایه بر روی مانیتور می شود می توان پرده بلک اوت استفاده شود. و حتی به علت وجود فوم نازک پشت می توان به عنوان پرده پرژکتور استفاده نمود. پرده بلک اوت را می توان با پرده شید اسکرین و یا تور  به صورت دو مکانیزم تولید کرد. که در مواقعی که نیاز به نور طبیعی با سایه ملایم هست از لایه شید اسکرین یا تور استفاده شود.  پرده شید اداری اسکرین در روز امکان استفاده از نور طبیعی را فراهم می کنم و پرده بلک اوت در شب امکان هیچ گونه گذر دهی نور را نمی دهد. بنابراین پیشنهاد می شود از ترکیب شید اسکرین و  بلک اوت استفاده شود. به این نوع  پرده های دومکانیزم یا پرده های شب و روز نیز می گویند. و بسیار مناسب جهت پرده اتاق خواب پرده ویلا و یا پرده مسکونی و همچنین برای اتاق کنفرانس (کاملا تاریک) میباشد.

پرده دومکانیزم پرده شب و روز
پرده دومکانیزم پرده شب و روز
پرده دومکانیزم پرده شب و روز
برای دیدن نمونه های شید های تور، گیپور، و بلک اوت اینجا کلیک کنید
پرده دومکانیزم پرده شب و روز
پرده دومکانیزم پرده شب و روز
پرده دومکانیزم پرده شب و روز

شید برقی و پرده برقی یا پرده موتوردار:

جهت ایجاد آسایش و راحتی استفاده از این نوع پرده ها را می توان مجهز به سیستم ریموتدار و کنترلی نمود و یا  به سیستم هوشمند خانه متصل نموند. با توجه به افزایش طول پنجره‌ها، طول پرده‌ها زیاد شده و باز و بسته کردن آنها سخت و سفت می‌باشد به طوریکه افراد از باز و بسته کردن پرده‌ها منصرف می‌شوند.به دلیل چیدمان مبلمان و یا وسایل تزئینی در کنار پنجره‌ها گاها دسترسی به زنجیر پرده‌ها دشوار شده بطوریکه برای باز و بستن پرده‌ها باید وسایل و مبلمان را جابجا کرد همین امر باعث می‌شود در بیشتر مواقع پرده‌ها را باز و بسته نکنند. و برای پرده ویلا یا پرده اداری که دارای عرض زیاد می باشد بسیار مناسب می باشد. 

دفاتر اداری، پرده اتاق مدیریت پرده ویلا ، پرده ویلا
منازل و پرده ویلا
پرده ویلا پرده بلک اوت پرده ویلا پرده بلک اوت پرده بلک اوت
پرده ویلا پرده بلک اوت پرده ویلا پرده ویلا پرده ویلا پرده ویلا پرده ویلا
فروشگاه‌ها و مراکز تجاری
مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها، بیمارستانها و …

موارد استفاده پرده برقی

قیمت پرده برقی 

قیمت این گونه پرده‌ برقی بستگی به نوع پارچه استفاده شده و موتور آن دارد، قیمت حدودی هر موتور سه میلیون سیصد و هشتصد هزار تومان و ریموت از نهصد و سی هزار تومان می باشد جهت آگاهی از قیمت دقیق با شماره‌های مندرج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

ریموت کنترل با حک لوگو پرده شید

حک لوگوی اختصاصی شما بر روی ریموت امکان پذیر است

ریموت کنترل 5 کاناله پرده شید
ریموت کنترل پرده شید 2 کاناله

رنگ آمیزی قاب و متعلقات:

این مجموعه جهت انطباق بیشتر پرده های تولیدی با دیزاین داخلی طرح این امکان رو ایجاد کرده است که رنگ قاب بالا و پایین و متعلقات رو در سه رنگ کرم، نقره ای و مشکی ارائه کند. رنگ کرم بدون هزینه و رایگان می باشد. رنگ های مشکی و نقره دارای هزینه مازاد می باشد.

نمونه های از رنگ آمیزی قاب و متعلقات

سه نمونه از رنگ آمیزی قاب و متعلقات پرده شید (کرم، نقره ای و مشکی) که همخوانی با دکوراسیون داخلی ایجاد نموده است آورده شده.

ریموت کنترل با حک لوگو پرده شید
ریموت کنترل 5 کاناله پرده شید
ریموت کنترل پرده شید 2 کاناله

​مینی شید ( پرده شید مینی)

پرده مینی شید زیر مجموعه ای از پرده شید است و همانطور که از نام آن پیداست، اندازه کوچکتری نسبت به نوع معمولی آن دارد. اما سوال اینجاست که این پرده چه مزایایی دارد و چرا تصمیم گرفته شده چنین پرده ای ساخته و تولید شود. در ادامه به مهمترین مزایای این محصول می‌‎پردازیم:

مینی شید ویژن
مینی شید ویژن

امکان اتصال به چهارچوب پنجره

یکی از مشکلاتی که پرده ها رولی نظیر شید و زبرا دارند این است که هنگام باز و بسته شدن پنجره، حتما باید پرده را تا انتها بالا بکشید. ویا اینکه فضای بالای بازشو درب یا پنجره تا محل نصب کمتر از 12.5 سانتی متر باشد در این صورت امکان نصب شید یا زبرا معمولی نمی باشد. به همین دلیل است که میتوان گفت مهمترین مزیتی که پرده مینی شید دارد این است که این محصول را می‌توان به چهارچوب پنجره نصب کرد و شما هنگام باز و بسته کردن پنجره، نیازی به تغییر حالت پرده ندارید.

مینی زبرا

همانطور که میدانید نوع دیگری از پرده های پرطرفدار رولی، پرده زبرا اداری است. ساختار این پرده ها بسیار شباهت به پرده شید دارد با این تفاوت که 2 لایه تور و یا پارچه تشکیل شده است و امکان سایه روشن شدن دارد. خبر خوش اینکه این مدل پرده را می‌توان شبیه پرده مینی شید رول مونتاژ و به پشت پنجره نصب کرد. به این سبک از پرده ها که به اصطلاح مینی زبرا نیز گفته می‌شود، علاوه بر نصب بر روی چهارچوب پنجره، امکان سایه روشن شدن و تنظیم نور ورودی نیز مهیا خواهد بود.

پرده مینی شید چاپی و تصویری

یکی دیگر از مهمترین و جذاب ترین مدل های این سبک زیبای پرده، چاپ تصاویر آلبومی و تصاویر اختصاصی شما است. شما به راحتی قادر خواهید بود از میان هزاران تصویر موجود در آلبوم های ما یک تصویر را انتخاب کنید و یا حتی تصویر اختصاصی خودتان را بر روی پرده های مینی شید با بهترین کیفیت چاپ(UV) و بر روی پنجره خود نصب کنید.

نحوه اندازه گیری پرده مینی

اندازه گیری پرده های مینی شید بسیار بسیار راحت و آسان است. تنها کافیست با یک متر فلزی قسمت های داخل پنجره (فقط شیشه) را (هم عرض و هم ارتفاع) اندازه گیری و یادداشت نمایید. این مدل پرده به اصلاح احتیاج نیاز به کم کردن بادخور ندارد. برای مشاوره بیشتر میتوانید با کارشناسان با ما تماس بگیرید.

مینی شید ویژن
مینی شید ویژن