​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده پذیرایی شیک و انواع مدل های پرده پذیرایی و نحوه انتخاب آن

پرده پذیرایی :

 معمولا در هر سالن پذیرایی حداقل بخشی از یکی از دیوارها را پنجره‌ای اشغال کرده است که با توجه به نمای خارج از پنجره‌، نقش مهمی‌در فضای داخل اتاق دارد‌. ما در این مقاله علاوه بر راهنمایی و مشاوره شما در خرید پرده پذیرایی ، مدل های پرده جدید پذیرایی سال 2022 و مدل پرده های جدید پذیرایی ساده از جدیدترین کالکشنهای سال با جنس های متفاوتی از پارچه را معرفی میکنیم.

یکی از عملی‌ترین و راحت‌ترین راه‌های ایجاد تغییرات دکوراسیونی در فضای سالن پذیرایی تعویض پرده است‌. چرا که با هزینه کم هم می‌شود خرید پرده جدید پذیرایی داشت و پرده جدید یعنی شما پوشش سطحی هر چند کوچک از اتاقتان را تغییر داده‌اید‌.

ولی این که چه پرده‌ ای برای پذیرایی شما مناسب تر است و فضا را زیبا‌تر می‌کند بسته به سلیقه هر فرد متفاوت است اما در سال 2022از پرده های مدرن بیشتر استقبال شده است. شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود برای پذیرایی منزل تان پرده ای شیک و زیبا را خریداری نمایید. مدل پرده پذیرایی حدید و مدرن از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب پرده می باشد که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و این طرح پرده ها برای دکوراسیون های داخلی امروزی انتخابی مناسب و ایده ال محسوب می شوند.

 

پرده پذیرایی زبرا

یکی دیگر از مدلهای پرده های مدرن بسیار محبوب بعنوان پرده پذیرایی، پرده زبرا میباشد. تولید و مونتاژ پرده زبرا  به صورت دوبل انجام میگیرد که این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را میدهد. این نوع پرده به تنهائی قابلیت انواع پرده شید، پرده کرکره و پرده های توری را فراهم میسازد. این پرده تنوع رنگ بالائی دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا میکند. شما میتوانید با توجه رنگ و دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی خود از میان هزاران پارچه زبرا بهترین و مناسب ترین رنگ و طرح  برای سالن پذیرایی خود را انتخاب نمایید.

پرده پذیرایی شید

 

شاید فکر کنید پرده شید در دکوراسیون داخلی خانه کاربرد زیادی ندارد و بیشتر به درد محیط‌های کاری و شرکت‌ها میخورد. اما این پرده‌ها به دلیل تنوع بسیار زیادی که از نظر طراحی، جنس و طرح پارچه دارند برای استفاده در دکوراسیون خانه و حتی به عنوان پرده سالن پذیرایی نیز مناسب هستند. پرده شید می‌تواند به پشت تزیینات پرده‌ای شما اضافه شود و نه تنها امنیت بلکه یک سبک دیگر به سبک پنجره‌ی شما اضافه کند.

مزیتهایی که با عث میشود این پرده طرفدار داران بسیار داشته باشد به این قرار است :پرده‌های شید با متریال‌های مختلفی مثل پنبه، کتان، پلی استر، بامبو و… قابل اجرا هستند. این پرده‌ها با شفافیت‌های مختلفی تولید می‌شوند امکان چاپ تصاویر دلخواه بر روی پرده‌ شید از هر دو طرف وجود دارد. پرده های شید نوع کنترل از راه دور هم دارند، یعنی مکانیزم بازو بسته شدن آن‌ها به صورت کنترل از راه دور انجام می‌شود. می‌توانید انواع پرده شید را به صورت ترکیبی با سایر مدل‌های پرده به کار ببرید. پرده‌های شید ضخیم تا حدودی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند پرده شید را می‌توان خیلی راحت و سریع نصب نمود