​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده اداری پرده زبرا اداری پرده شید اداری پرده کرکره فلزی پرده برقی

                                                                   

پرده اداری پرده زبرا اداری

                                                                                             

پرده اداری و انواع آن

انواع پرده اداری از نظر ظاهری و از لحاظ کارایی و عملکرد برای دفاتر و اتاق‌های مختلف کاریِ متناسب با خود استفاده می‌شوند. تنوع رنگ و طرح مناسب فضاهای رسمی، امکان شخصی‌سازی پرده با چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی، کنترل میزان نور ورودی و امکان تنظیم آن برای شرایط و اتاق‌های مختلف، عملکرد پرده در جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین قیمت پرده اداری از مهمترین خصوصیاتی هستند که هنگام سفارش پرده برای دفتر کار در نظر گرفته می‌شوند. علاوه بر پرده‌ کرکره اداری که بیشتر به عنوان پرده محل کار شناخته می‌شوند، از مناسب‌ترین پرده های جدید اداری می‌توان به پرده‌های مدرنی همچون پرده زبرا ، پرده شید ، پرده دومکانیزم اشاره کرد. این پرده‌ها دارای ویژگی‌‌های منحصربه‌فردی هستند که روز به روز بیشتر به عنوان پرده برای دفتر کار به فروش می‌رسند. در ادامه با معرفی هر یک از این پرده‌ها، ویژگی‌های آنها را نیز برشمرده‌ایم:
-    پرده زبرا:

این مدل پرده از دو لایه پارچه مخصوص ساخته می‌شود که دارای نوارهایی افقی نازک و ضخیم است. قرار گیری موازی دو لایه پارچه زبرای روی هم و چرخش نوارهای آن‌ها باعث ایجاد حالات مختلف نوردهی از تاریک، سایه روشن و روشن می‌شود. این کار با کشیدن زنجیر کناری یا استفاده از ریموت کنترل انجام می‌شود. پرده زبرا اداری ده‌ها رنگ و طرح رسمی داشته که با هر دکوراسیون دارای قابلیت هماهنگی دارند.  پرده زبرا با جنس  ترک در موجود است.

پرده زبرا اداری
پرده زبرا اداری


-    پرده شید:

شِید اداری بسیار ساده بوده و پارچه‌ی آن حالتی یک‌دست دارد. این پرده اداری تنها می‌تواند به بالا جمع شود، لذا حالت سایه روشن ندارد.‌ نوع خاصی از این نوع پرده به نام پرده شید بلک اوت وجود دارد که می‌تواند صد درصد نور را جذب کرده و تاریکی کامل به وجود آورد. این خاصیت برای برخی اماکن تجاری کاربرد دارد. این نوع پرده امکان چاپ لوگو با کیفیت بسیار بالا امکان پذیز است

پرده شید اداری
پرده شید اداری


-    پرده دو مکانیزم:

این مدل از پرده‌های مناسب دفترکار برای آنکه بتواند کنترل بیشتر و بهتری روی نور ورودی به محیط داشته باشد از دو لایه تشکیل شده است که هر دو به طور جداگانه قابل کنترل هستند. از این پرده به عنوان پرده شب و روز نیز یاد می‌شود.

پرده دومکانیزم پرده شب و روز
پرده دومکانیزم پرده شب و روز


-    پرده کرکره‌ای : پرطرفدار بودن پرده کرکره برای نصب در اتاق‌ها و دفاتر کاری باعث شده است که بسیاری افراد این مدل پرده را به نام پرده اداری بشناسند. این دسته در دو نوع پرده کرکره فلزی و پرده کرکره چوبی موجود اند. پرده کرکره اداری، به ویژه نوع فلزی آن، در رنگ‌های بسیار متنوع تولید شده و امکان سفارش آنها با تیغه‌هایی از دو یا چند رنگ نیز وجود دارد.

پرده کرکره ای اداری
پرده اداری کرکره ای


تمامی پرده‌های اداری فوق قابلیت شست و شوی آسان دارند. روی پرده‌های بسیاری از مدل‌های پرده‌های نام برده امکان چاپ برند یا آرم شرکت وجود دارد. برای این منظور کافی‌ست با همکاران ما در ویژن تماس بگیرید

راهنمای خرید بهترین پرده اداری

هر سازمان دارای هویت و شخصیت منحصر به  فرد خود است. علاوه بر زمینه‌ی کاری یا تجاری سازمان، فرهنگ سازمانی، برند و … از مهمترین عوامل تعریف هویت و شخصیت سازمان هستند. اما می‌توان انسان‌ها را مهم‌ترین عامل کارآمدی یک سازمان در نظر گرفت؛ از یک سو پویایی و کارایی منابع انسانی و از سوی دیگر جلب توجه مشتریان یا مراجعان آن سازمان. لذا فضای اداری که افراد در آن کار کرده و لازم است مراجعان خود را راضی نگه دارد به دکوراسیونی زیبا و پرانرژی نیاز دارد تا محیطی پویا، خلاق و در عین حال جذاب ایجاد کند.
در کنار زیبایی و تناسب پرده با محیط کاری خود، کنترل میزان نور ورودی به محیط، حفظ حریم خصوصی و قابلیت‌هایی همچون راحتی تمیز کردن پرده‌ها را در نظر داشته باشید. پرده‌های دو مکانیزم، زبرا و کرکره‌ای به ترتیب بیشترین آزادی عمل برای کنترل میزان نوردهی را فراهم می‌کنند.

 

انتخاب پرده اداری بر اساس رنگ

رنگ پرده یکی از مهمترین جنبه‌های پرده برای انتخاب و خرید بهترین‌ترین پرده اداری است. رنگ‌ها در دکوراسیون، تاثیر بسیار زیادی بر روان انسان‌ها دارند. هر رنگ مانند انسان، شخصیت متفاوت و تاثیر روانی متفاوت ایجاد می‌کند. رنگ پرده‌های موجود در یک دکوراسیون اداری باید به گونه‌ای انتخاب شوند که از سویی با رنگ سازمانی هماهنگ بوده، محیطی پویا برای کارکنان ایجاد کرده و جلوه‌ای جذاب برای مراجعان داشته باشند. در ادامه تفاوت پرده‌های اداری با رنگ‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.
-    پرده‌های اداری رنگ‌های روشن: این رنگ‌ها بیشترین نور را وارد محیط می‌کنند. وجود نور در کنار رنگ‌های روشن و شاد، محیطی انرژی‌بخش و پر نشاط خلق می‌کند. به همین دلیل از پرده‌هایی با رنگ‌هایی همچون کرم، شیری و مانند آن در اتاق‌های اداری زیاد استفاده می‌شود. اما در برخی محیط‌های اداری ممکن است نور اضافی مشکلاتی ایجاد کند. برای نمونه، انعکاس یک پنجره‌ی روشن روی مانیتور باعث مزاحمت کارکنان شود. با این حال، به این نکته توجه داشته باشید که همه چیز نسبی بوده و با کمی تغییرات می‌توان شرایط بهتری ایجاد کرد.
-    پرده‌های اداری با رنگ‌های تیره: رنگ‌های تیره مانع ورود کامل نور می‌شوند. البته این به ضخامت و جنس پرده نیز بستگی دارد. تم‌های رنگی تیره در دکوراسیون اداری، محیطی خاص، با صلابت و تاثیرگذار خلق می‌کنند. اگر در محل کار خود مانیتور‌های زیادی دارید استفاده از پرده‌هایی با رنگ‌های تیره باعث می‌شود که تمرکز بیشتری روی مانیتور‌ها داشته باشید. البته تاریکی بیش از حد نیز موجب خواب‌آلودگی و کسالت افراد می‌شود. در واقع مقدار نور محیط نباید از نور صفحه‌های نمایش کمتر باشد. همچنین اگر برای موارد خاص، همچون سالن‌های کنفرانس یا هنگام استفاده از پروٰکتور لازم است از عبور نور به صورت کامل (100%) جلوگیری کنید، بهترین گزینه استفاده از پرده‌های بلک اوت (Blackout) خواهد بود.
-    از پرده‌های رنگی استفاده کنید: اگر برند شما دارای رنگ سازمانی مشخص است، تنوع رنگ پرده‌ اداری  موجود در ویژن به شما اجازه می‌دهد پرده‌هایی با همان رنگ استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های خنثی در بسیاری ادارات بسیار رواج دارد. غلبه‌ی این رنگ‌ها بر دکوراسیون اداری،‌ در بهترین حالت، فضایی خنثی ایجاد می‌کند. برای ایجاد تفاوت از پرده‌های رنگی استفاده کنید! با رنگ‌های گرم از قبیل زرد و قرمز به محیط انرژی مضاعف داده یا با رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز محیطی آرام خلق کنید!

 

پرده اتاق مدیریت و پرده برقی 

 

بدون تردید اتاق مدیریت هر سازمان، مهم‌ترین اتاق آن است. توجه ویژه به دکوراسیون و پرده اتاق مدیریت از چند جنبه اهمیت دارد. دکور و چیدمان این اتاق نه تنها باید بهترین شرایط روحی را برای مدیریت فراهم کند، بلکه لازم است به گونه‌ای باشد که از طرفی حرمت و احترام مدیران را به کارکنان اداره یا شرکت القاء کند و از سویی، شخصیت و پرستیژ سازمان را نزد مراجعان یا مشتریان حفظ و ارتقاء دهد.
استفاده از تم‌های رنگی گرم و نسبتاً تیره قدرت و انرژی زیادی به فضای اتاق مدیریت می‌بخشد. البته هنگام انتخاب پرده برای اتاق مدیریت، رنگ سایر عناصر دکوراسیون را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است پرده‌های اتاق مدیریت طوری انتخاب شوند که بیشتر نور ورودی روی میز و محل نشستن مدیر متمرکز باشد. البته نباید سایر قسمت‌های این اتاق را از بیش از حد تاریک کرد. بسته به میزان بودجه، بهترین و گران‌ترین پرده اداری را برای اتاق مدیریت انتخاب کنید. و بهتر است پرده برقی یا ریموتدار و کنترلی باشد باشد اگر این اتاق دارای قسمتی برای کنفرانس و جلسه است، بهتر است روی پنجره‌های اطراف آن پرده‌هایی همچون پرده دو مکانیزم و زبرا  پا پرده برقی نصب کرد تا بتوان حداکثر ورود نور و حداکثر حذف نور را در اختیار داشت. بد نیست از پرده‌های اتاق مدیریت داراری پرده برقی  ریموت کنترل نیز باشند. استفاده از پرده‌هایی با رنگ‌های جیغ، مانند زرد روشن یا صورتی روشن توصیه نمی‌شود.

 

قیمت پرده زبرا

تمامی پرده‌ها بر اساس متر مربع قیمت گذاری می‌شوند. البته مدل و جنسی که برای پرده‌ اداری مختلف بکار می‌رود قیمت‌های متنوعی را شامل می‌شوند. برای داشتن برآوردی از قیمت پرده‌ اداری مختلف می‌توان گفت  پرده شید ساده و کرکره آلومینیومی ساده کمترین قیمت و پردهدومکانیزم بالاترین قیمت را دارند. قیمت پرده شید ساده اداری و انواع زبرا نیز در رنج متوسط قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که برای برآورد هزینه تمام شده خرید و نصب پرده‌ اداری، قیمت ابزار اضافی، هزینه‌های احتمالی ارسال و نصب توسط نصاب را به حساب آورید. در صورتی که برای پرده‌ها ریموت کنترل یا والان نیز سفارش دهید، لازم است قیمت ریموت پرده و همچنین پرده والان را نیز در نظر داشته باشید. 
برای استعلام قیمت به روز انواع پرده اداری ، می‌توانید با ما تماس بگیرید. اطلاعات تماس ویژن در بخش تماس با ما موجود است.

 

خرید پرده اداری

برای خرید حضوری پرده اداری لازم است به کارخانه مراجعه کرده و سفارش دهید. و همچنین از سایت فروشگاه ویژن ضمن معرفی و نمایش عکس انواع پرده مناسب دفترکار، شرایط مشاوره و خرید پرده اداری را از طریق تلفنی و خرید اینترنتی برای شما مهیا کرده است. شما می توانید مدل های مختلف پرده مناسب محل کار خود را در سایت مشاهده و مقایسه کرده و در صورت نیاز برای دریافت مشاوره و آخرین قیمت پرده ها با کارشناسان ویژن در ارتباط باشید.

برخی از مزایای خرید پرده از ویژن ، به عنوان فروش مستقیم از کارخانه پرده ویژن به شرح زیر اند:
1.    بی واسطه‌ی ارتباط مستقیم با کارخانه ، بسیاری از پرده‌های موجود در این کارخانه با قیمت‌های ارزان‌تر ارائه می‌شوند.
2.    تمامی پارچه‌ها و ابزار و یراق پرده‌های ویژن از محصولات با بهترین کیفیت برندهای خارجی(ترک و تایوان) تهیه می‌شوند. با این حال در کنار خصوصیات مثبت، خصوصیات منفی هر کالا نیز بیان می‌شود.
3.    تمام محصولات ویژن، از جمله پرده‌های اداری، دارای ضمانت نامه 2 ساله معتبر هستند. علاوه بر این، پرده مدرن ویژن دارای تیمی متعهد از کارشناسان و طراحان دکوراسیون داخلی است که هم می‌توانید قبل از خرید پرده روی مشاوره‌ی ایشان حساب کنید و هم برای پشتیبانی‌های پس از فروش، از قبیل ارسال فوری، آموزش و نصب انواع پرده.
4.    شما مشتریان محترم از هر شهرستان کشورمان ایران، می‌توانید سفارش خرید جدید‌ترین پرده‌ها را ثبت کرده و پرده‌های خریداری شده را بسته به فاصله جغرافیایی حداکثر تا سه روز کاری دریافت کنید.
5.    مهم‌ترین وجه تمایز فروشگاه اینترنتی ویژن آن است که تمامی پرده‌های موجود در سایت توسط عکاس ویژن عکس‌برداری شده و برای معرفی محصولات خود به عکس‌های تزئینی و تبلیغاتی زیبا و گمراه کننده اکتفا نمی‌کند. تصاویر واقعی و دستکاری نشده از پرده‌ها این امکان را فراهم می‌کند که شما مشتریان گرامی هنگام بررسی پرده‌ها دقیقاً بدانید چه چیزی و با چه کیفیتی خریداری می‌کنید. بعلاوه، در صورتی که نیاز داشته باشید تصاویر و اطلاعات بیشتری از محصولات مورد نظر خود در اختیار داشته باشید، همکاران ما از طریق واتس اپ در کنار شما خواهند بود.
6.    یک مزیت دیگر خرید پرده از کارخانه تولیدی انواع پرده مدرن ویژن آن است که در صورت نیاز به اعزام کارشناس برای اندازه گیری، کارشناسان ما چند رنگ و مدل پرده اداری همراه خود داشته تا شما عزیزان بهترین پرده‌ی مناسب دکوراسیون محل کار خود را انتخاب نمائید.
برای اطلاع از آخرین مدل و قیمت پرده اداری با ما تماس بگیرید.