​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده شید اسکرین پرده شید رول پرده شید کنترلی شید بلک اوت

پرده شید چیست؟

پرده شِید (Shade به معنی سایه) نوعی پرده‌ی مدرن است که نصب آن روی پنجره‌ها باعث ایجاد سایه ای خوشایند در محیط داخلی می‌شود. این نوع پرده دارای یک لایه پارچه است که می‌تواند از اجناس مختلفی همچون پنبه، کتان یا پلی استر تولید شده باشد. این نوع پرده بالا رونده بوده و می‌تواند با استفاده از یک زنجیر یا موتور (و ریموت کنترل) بالا و پایین رفته و میزان نور ورودی را کنترل کند.
خصوصیات خاصی همچون تنوع رنگ و طرح، زیبایی در عین سادگی و قیمت های به صرفه پرده‌های شید را به یکی از پرطرفدارترین پرده‌ها تبدیل کرده اند. این نوع پرده شامل چندین مدل مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد است. برخی از محبوب‌ترین این مدل‌ها عبارت اند از پرده شید ساده یا پرده شید رول، پرده شید بلک اوت، پرده شید دبل، پرده شید رومی و پرده شید زبرا که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
مدل های پرده شید قابل شست‌وشو هستند. امکان چاپ روی آن نیز وجود دارد که به آن پرده شید چاپی یا شید تصویری گفته می‌شود. این نوع پرده در عین سادگی، ظرافت و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. انواع مدل پرده شید برای نصب در اماکن و فضاهای متفاوت همچون قسمت‌های مختلف خانه‌ها به ویژه آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب و همچنین ادارات و شرکت‌ها، بسیار مناسب هستند.

 

 

 پرده‌هایی که در تصاویر این صفحه مشاهده می‌کنید همگی از نوع پرده‌ی شید هستند.                                                   

                                                                                                         

 

                                                                                                  

پرده شید تکی

 معمولا در ادارات و منازل از پرده های شید تکی استفاده می شود؛ این پرده ها دارای قیمت مناسب تری نسبت به شیدهای دبل هستند. برای ساخت این پرده ها معمولا از پارچه سفید، کرم و یا رنگی استفاده می کنند و باز و بسته شدن آن به کمک یک زنجیر انجام می شود.

پرده شید دبل (روز و شب)

پرده های شید دبل از شیک ترین پرده های شید موجود در بازار هستند که دارای دو لایه آستر و یک توری می باشند. هر یک از این دولایه زنجیر جداگانه ای دارند که می توان به راحتی آن ها را باز و بسته نمود. معمولا از یک پارچه ضخیم برای ساخت آستر این پرده ها استفاده می شوند تا مانع از عبور نور خورشید به فضای داخل منزل شود.

 اما لایه توری چون پارچه ای شفاف است که به خوبی می تواند نور را از خود عبور دهد. با استفاده از پرده های شید دبل به خوبی می توان مصرف انرژی را کنترل نمود و میزان نور مورد نیاز محیط را تامین کرد.

پرده های شید دبل با توجه به مقاومت خوبی که در مقابل تابش نور مستقیم خورشید دارند گزینه مناسبی برای به کار رفتن در مناطق دارای آب و هوای خشک مخصوصا در فصل تابستان هستند.

مزایای خرید پرده شید برای محیط های اداری

از آنجایی که خرید پرده زبرا و خرید پرده شید برای اداره ها و محیط های کار بسیار متداول است، بهتر است قبل از انتخاب و خرید پرده، با ویژگی های هرکدام از این مدلهای پرده آشنا شوید تا بتوانید با اطمینان بیشتر برای خرید پرده اداری اقدام کنید. از جمله مزایای پرده شید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اولین مزیت پرده های شید این است که تمیز کردن و شستشوی آنها واقعا کار راحتی است و نسبت به سایر پرده ها، دردسر خاصی ندارد.
  2. نصب پرده شید یک راه عالی برای حفظ حریم شخصی در محیط داخلی است. در پشت پرده های شید، فوم قرار دارد که باعث می شود از بیرون، فرد به فضای داخلی دید نداشته باشد. در نتیجه حریم شخصی و امنیت در فضا حفظ خواهد شد.
  3. در شهرهای گرم ایران، نصب پرده شید در پشت پنجره مانع از ورود گرمای خورشید می شود و از بیرون رفتن خنکی کولر نیز جلوگیری می کند. در واقع این پرده ها در محیط های اداری، دما را متعادل نگه می دارند و این یک ویژگی عالی پرده های شید به حساب می آید.
  4. نصب پرده های شید بسیار راحت است و شما می توانید خیلی سریع و راحت این پرده ها را نصب کنید.
  5. پرده شید در دو مدل وجود دارد که می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. بعضی از پرده های شید دستی هستند و باید آنها را با نیروی دست و با کمک زنجیر پرده بالا و پایین ببرید. مدل دیگر پرده های شید به صورت موتوری و برقی هستند که با ریموت کنترل می توان آنها را جابه‌جا کرد.
  6. پرده های شید انواع و مدلهای مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به شید رول، شید تکی، شید دبل، شید رومی، شید زبرا و شید بامبو اشاره کرد. هر کدام از این مدلها، مزایا و ویژگی های خاص خودشان را دارند. در نتیجه دستتان برای انتخاب و خرید پرده شید کاملا باز است.
  7. پرده های شید با ظاهر زیبا و طراحی حرفه ای، از بهترین گزینه ها برای خرید پرده اداری به حساب می آیند و می توانند فضای داخلی محیط کار شما را حسابی خاص و جذاب کنند.
  8. دوام این پرده ها بالا است؛ در نتیجه با خرید پرده شید تا چند سال می توانید از آنها استفاده کنید و بابت خرابی و تعمیر پرده ها دغدغه ای نداشته باشید.

به همین دلیل است که خرید پرده شید به عنوان پرده اداری یکی از بهترین و مطمئن ترین گزینه ها است و می تواند رضایت شما را بعد از خرید پرده به دست آورد.

ویژگی های پرده شید رول چیست؟

پر طرفدارترین پرده شید، شید رول است که دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. مانع ورود اشعه فرابنفش می‌باشد.
  2. تنوع طرح و رنگ های آن بسیار زیاد است.
  3. امکان چاپ تصویر بر روی پرده های شید رول جود دارد.

پرده شید دبل چیست؟

پرده‌های شید دبل یا پرده‌های روز و شب از 2 لایه مجزای تور و آستری ساخته شده است که هر یک به صورت مجزا باز و بسته می‌شوند.

از ویژگی‌های این پرده کنترل میزان نور فضا و همچنین عدم اتلاف انرژی است.

برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما  ویژن تماس بگیرید.

پرده شید اسکرین پرده شید رول پرده شید کنترلی شید بلک اوت