​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده زبرا چاپی یا پرده زبرا تصویری، زبرا سه بعدی

پرده زبرا چاپی یا پرده زبرا تصویری، زبرا سه بعدی

پرده زبرا چاپی یکی از پرطرفدار ترین پرده های امروزی و مدرن می باشد. که در این چندین سال جدید به بازار راه خود را باز کرده است و به سرعت مخاطبان خود را پیدا کرده است. از خصوصیات بسیار مهم و دوست داشتنی پرده های زبرا چاپی یا پرده های زبرا تصویری امکان چاپ هر تصویر، لوگو، نوشتار و یا عکس   با کیفیت بسیار بالا (چاپ UV) بر روی پرده زبرا می باشد. با توجه به اینکه بیشترین عرضی که طاقه پرده های زبرا دارند و معادل 3 متر می باشد و در ارتفاع دلخواه (متناسب با ارتفاع پنجره) می توان هر نوع پنجره با هر ابعادی رو پوشش دهند. و این یک قابلیت بسیار ارزنده برای این محصول می باشد. از موارد دیگر این محصول زیبایی و جلوه است که به محیط شما ارائه می دهد که به عنوان یک تابلو نقاشی بسیار زبیا از آن یاد کرد و در عین حال می توان با تنظیم نور ورودی به نور طبیعی دلخواه خود در محیط دست یابید. پرده زبرا چاپی یا پرده زبرا تصویری میتوان در اگر محیط های با انواع کاربری های مختلف از جمله کاربرد تجاری(چاپ محصول یا لوگو)، اداری(چاپ لوگو، شعار تبلیغاتی)، مسکونی(اتاق کودک، پذیرایی) و ویلایی (چاپ مناظر و یا پترن های مدرن و زیبا)به کاربرد. 

 

پرده زبرا چاپی زبرا سه بعدی
پرده زبرا چاپی ، پرده زبرا تصویری و یا پرده زبرا سه بعدی

 

برای سایه روشن نمودن و یا جمع و باز کرده  پرده های زبرا به دو صورت دستی(رنجیری) یا برقی(ریموتدار کنترلی یا پرده هوشمند) می توان استفاده کرد. مسلما در حالت دستی و مکانیکی قیمت تمام شده پایین تر و متناسب با رفاه و راحتی که پرده برقی به ارمغان می آورد استفاده از پرده زبرا برقی یا کنترلی پر هزینه تر خواهد بود. و دراکثر دفاتر مدیران یا ویترین فروشگاه ها و یا رستوران ها که میز مشتریان در کنار پرده می باشد استفاده از پرده زبرا برقی مرسول تر و متداول تر می باشد.


بیشتر بدانید:آشنایی با پرده شید  


پرده زبرا چاپی پرده زبرا تصویری زبرا سه بعدی

 

 

پرده زبرا چاپی

 

 

بهترین نوع پرده های پرده های زبرا چاپی زبرا تصویری یا زبرا سه بعدی

در انتخاب پرده، کیفیت پارچه پرده بسیار مهم هستند؛ بنابراین، بهتر است برای اطمینان از کیفیت و قیمت، پرده‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و خوشنام تهیه کنید. در این زمینه کارخانه پرده های مدرن ویژن  با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع پرده‌های مدرن در خدمت شما است. لطفاً برای مشاهده و انتخاب پرده به صفحه محصول مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.


بیشتر بدانید:آشنایی با انواع پرده های زبرا   


 

قیمت پرده زبرا چاپی     

برای اطلاع از قیمت پرده زبرا چاپی با ما از طریق تماس تلفنی  و یا واتس آپ با شماره های مندرج در بالا و پایین پیج با ما در ارتباط باشید.

 

-کارخانه پرده مدرن ویژن-

 

-کارخانه پرده مدرن ویژن-