​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده مینی زبرا ، پرده مینی شید ، پرده قابل نصب بر روی قاب پنجره پرده

پرده مینی زبرا ، پرده مینی شید ، پرده قابل نصب بر روی قاب پنجره

 

پرده مینی زبرا ، پرده مینی شید ، پرده قابل نصب بر روی قاب پنجره
پرده مینی زبرا ، پرده مینی شید ، پرده قابل نصب بر روی قاب پنجره

 

پرده مینی زبرا پرده قابل نصب بر روی قاب پنجره و باز شو ها (درب و پنجره)

تا حالا اسم پرده مینی زبرا به گوشتان خورده؟ از تفاوت آن با پرده زبرا ساده مطلع هستید؟ طبیعتا با پرده های زبرا آشنایی دارید اما برای توضیح بیشتر باید بگم که این محصول نوعی از پرده های مدرن است که از دو لایه پارچه که می‌تواند در طرح ها و رنگ های مختلف باشد تشکیل شده است. این پارچه ها هم قادر خواهند بود جلوی نور خورشید را گرفته و هم پوشش بسیار مناسبی باشد برای جلوگیری از دید به داخل و حفظ حریم خصوصی شما.و همچنین پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده های تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد، امکان سایه و روشن شدن پرده را میدهد. این نوع پرده به تنهائی قابلیت پرده های شید رولی، کرکره ای و پرده های توری را فراهم میسازد. تنوع رنگ بالائی دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا میکند. شما با بالا و پایین کردن پرده توسط نوارهایی که بر روی پرده قرار دارد میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از 10 تا 50 درصد تنظیم نمایید و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا جمع نمود و از نور کامل استفاده نمود. کارایی و نمای فوق العاده و منحصر به فرد این پرده ، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و سریعا جایگاه خود را در میان سایر مدل های پرده باز نموده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . پرده زبرا معمولی به سقف یا دیوار بالای پنجره متصل شده و با یک زنجیر بالا و پایین می‌شود و کل پرده هنگام بسته شدن در داخل یک قاب جمع می‌شود. اما در این مطلب می‌خواهم راجع به پرده مینی زبرا و تفاوت آن با زبرا معمولی بپردازم.

همانطور که میدانید نوع دیگری از پرده های پرطرفدار رولی، پرده زبرا است. ساختار این پرده ها بسیار شباهت به پرده شید دارد با این تفاوت که 2 لایه تور و یا پارچه تشکیل شده است و امکان سایه روشن شدن دارد. خبر خوش اینکه این مدل پرده را می‌توان شبیه پرده مینی شید رول مونتاژ و به پشت پنجره نصب کرد. به این سبک از پرده ها که به اصطلاح مینی زبرا نیز گفته می‌شود، علاوه بر نصب بر روی چهارچوب پنجره، امکان سایه روشن شدن و تنظیم نور ورودی نیز مهیا خواهد بود و همچنین قابلیت نصب بر روی بازشو های پنجره دارد مثل درب و پنجره و به راحتی با آنها حرکت می کنند.

​ پرده مینی زبرا قابل نصب بر روی قاب پنجره و بازشو ​
پرده مینی زبرا ، پرده مینی شید ، پرده قابل نصب بر روی قاب پنجره

 

نحوه اندازه گیری پرده مینی زبرا و پرده مینی شید

اندازه گیری پرده های مینی شید بسیار بسیار راحت و آسان است. تنها کافیست با یک متر فلزی قسمت های داخل پنجره را (هم عرض و هم ارتفاع) اندازه گیری و یادداشت نمایید. این مدل پرده اصلا احتیاج به کم کردن بادخور ندارد. برای مشاوره بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید: آموزش نصب پرده زبرا بصورت تصویری و گام به گام

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مزایای پرده مینی زبرا

1- برخلاف پرده رومن و زبرا و غیره، مینی زبرا روی دیوار و سقف نصب نشده و فضای اضافه اشغال نمی کند.

2- با نصب این پرده ها روی پنجره، در صورت باز و بسته شدن پنجره در هر جهت منجر به جا به جایی پرده نخواهد شد.

3- تنوع رنگ در پارچه های پرده مینی زبرا بسیار زیاد بوده و متناسب با سبک دکوراسیون می توان گزینه های متعددی را انتخاب کرد.

4- این پرده ها به صورت چاپی و تصویری با طرح های دلخواه قابل اجرا می باشند

5- قابلیت شستشوی پرده های آسان می باشد.

6- بر روی پنجره های دوجداره upvc در اندازه و فرم و شکل های مختلف دایره ای و مستطیل و مربع و غیره قابل نصب می باشند.

7- ایجاد نظم بسیار عالی در محیط به دلیل عدم جا به جایی پرده در زمان باز و بسته شدن پنجره

8- به راحتی می‌تواند با پرده های پارچه ای ترکیب شود

یکی از مشکلاتی که پرده های پارچه ای دارند، اجبار استفاده از زیر پرده در بسیاری از پرده هاست. این زیر پرده دارای مزایای بسیاری است اما مشکلات خاص خودش را نیز دارد. مهمترین آن ظاهر نه چندان زیبای این محصولات است. اما شما می‌توانید در کنار پرده های پارچه ای خود از پرده مینی زبرا برای پشت پنجره و به عنوان زیر پرده بهره ببرید. در این صورت هم ظاهر پنجره های شما زیباتر می‌شود و هم حریم خصوصی شما کاملا حفظ خواهد شد.

قیمت پرده مینی زبرا

قیمت پرده مینی زبرا با توجه به اندازه و ابعاد، نوع و جنس پارچه، مدرن یا ساده بودن و مکانیزم باز و بسته شدن و نصب آنها تعیین می گردد.

به عنوان مثال، پرده برقی زبرا قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی و معمولی دارد. علاوه براین، در صورت وارداتی بودن پارچه و موتور و سایر قطعات استفاده شده برای نصب این پرده ها، قیمت ها بر اساس نوسانات نرخ ارز تغییر می کنند.

خرید پرده مینی زبرا 

مجوعه کارخانجات ویژن یکی از بزرگترین تولید کننده انواع پرده مینی زبرا، پرده مینی شید و زبرا  ، شید و کرکره ای فلزی در مدل و طرح های متنوع می باشد. این مجموعه انواع پرده مینی زبرا ساده و مدرن را با قیمت مناسب ارائه داده و به تمام نقاط ایران نیز ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تمام ویژگی های این پرده ها و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان پرده ویژن تماس بگیرید.