​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده اتاق خواب رویایی، ایده و طراح های نوین پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

همه می‌دانیم خواب خوب شبانه اهمیت زیادی دارد. بنابراین طراحی اتاق خواب به‌شکلی که مایهٔ آرامش باشد، مهم است. در این بین طرح پرده اتاق خواب به دلیل نقشی که در کنترل نور ورودی از پنجره‌ها دارد، اهمیت زیادی دارد. این مطلب، به شما در انتخاب بهترین پرده برای اتاق خواب‌تان به شما کمک می‌کند.

۱. بهترین پارچه برای پرده اتاق خواب چیست؟

جنس پارچه نقشی کلیدی دارد. پارچه‌های سبک و نازک چشم‌نوازند و از فضای خصوصی شما محافظت می‌کنند، اما اگر به‌دنبال تاریکی مطلق در هنگام خواب هستید، چندان به کارتان نمی‌آیند. اگر تاریکی اتاق برایتان مهم است، پرده‌ٔ بلک‌اوت (پارچه‌ای ضدنور و فوم‌دار که کاملا مانع گذر نور می‌شود) گزینهٔ مناسب شماست و  گزینه‌های خوبی برای جلوگیری از ورود نور به اتاق هستند.

۲. پردهٔ آماده بخریم یا پرده سفارشی تهیه کنیم؟

پردهٔ آماده معمولا ارزان‌تر و بدون اتلاف وقت در اختیارتان است، اما در مقابل، پیدا کردن پردهٔ اندازه و مناسب اتاق دشوارتر است. اگر پرده بدوزید یا سفارش دوخت بدهید، پرده‌ای مطابق خواسته‌ها و شرایط اتاق‌تان خواهید داشت. هرچند دوخت پرده معمولا گران‌تر از آب در می‌آید، اما می‌توانید خیاط‌هایی پیدا کنید که این کار را با قیمت مناسب انجام می‌دهند. توصیه می‌کنیم پیش از سفارش، درخواست نمونهٔ پارچه کنید.

پرده شید blackout

         پرده های بلک اوت یا blackout تقریباً تمام نور خورشید را حذف میکنند. تاریک کردن اتاق بر اساس تقاضا می تواند به بهبود خواب شما کمک کند. پرده های blackout حریم خصوصی اتاق را کاملا حفظ میکنند و یک لایه عایق اضافه میکنند، یعنی از ورود اشعه ماورای بنفش به داخل فضا جلوگیری کرده و دمای اتاق را متعادل میکند. این پرده ب جلوگیری از اتلاف انرژی، در فصل های سرد، خانه را گرم و در فصل های سرد خانه را خنک نگه میدارد.

بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه

یکی از اصلی ترین وسایل منزل پرده ها هستند و در قسمت های مختلف خانه مثل پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب  استفاده می ‌شوند و در این مطلب تصمیم داریم تا در مورد پرده اتاق خواب با شما صحبت کنیم. وجود پرده در اتاق خواب می تواند هم از تابش مستقیم نور خصوصاً در اول صبح جلوگیری کند و هم باعث حفظ بیشتر انرژی برای گرما و سرمای اتاق شود و علاوه بر این موارد، در زیبایی اتاق خواب هم نقش زیادی دارد.

برای انتخاب و خرید پرده اتاق خواب می توانید با در نظر داشتن سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید که در این مطلب علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید و بعد از دانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید.

 هنگامی که در صدد چیدمان دکوراسیون اتاق خواب و دیزاین اتاق خواب هستید، معمولا آخرین موردی است که برای خرید و تکمیل اتاق خواب یه ذهنتان می رسد پرده اتاق خواب است، اما غافل از این که پرده اتاق خواب به علت جایگاهی که در فضای اتاق دارد تاثیر زیادی در ظاهر آن خواهد داشت و اگر در خرید آن بی دقتی کنید ممکن است همه هزینه ای که صرف خرید سرویس خواب و سایر وسایل دیگر در اتاق خواب کرده اید بیهوده به نظر برسد. شما می توانید برای پرده اتاق خواب از پرده های سلطنتی یا پرده ساده و یا پرده های مدرن و شیک استفاده کنید که انتخاب هر کدام از این پرده ها در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه و البته دکوراسیون منزل شما خواهد بود.

پرده های فانتزی

اگر تصمیم دارید برای اتاق خواب پرده های فانتزی تهیه کنید باید برای انتخاب طرح مناسب پرده فانتزی به جنس و طرح پارچه دقت زیادی داشته باشید. پرده های فانتزی برای افرادی که زیبایی و جذابیت خانه برایشان مهم تر است انتخاب خیلی خوب و ایده آلی خواهد بود و می توانید از پرده های فانتزی به عنوان پرده اتاق خواب دخترانه و پرده اتاق خواب کودک نیز استفاده کنید.

سوالات معمول

1- هنگام خرید پرده اتاق خواب باید چه نکاتی مد نظر قرار گیرد؟

برای خرید پرده اتاق خواب باید علاوه بر زیبایی به متراژ و ابعاد فضا و همچنین هدف از خرید و سبک دکوراسیون منزل توجه داشته باشید.

2- بهترین رنگ برای پرده اتاق خواب کدام است؟

انتخاب رنگ پرده اتاق خواب سلیقه‌ای بوده و بستگی به تم رنگی دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت. اما به هدف هم تا حد زیادی بستگی دارد. به طور مثال اگر اتاق شما نورگیر نیست و تمایل دارید نور بیشتری به آن وارد شود بهتر است از پرده های رنگ روشن، و در صورتی که بخواهید نور ورودی را کنترل کرده و کاهش دهید از پرده های رنگ تیره استفاده کنید.

3- بهترین رنگ پرده برای اتاق خواب کوچک کدام است؟

بهتر است در اتاق خواب های کوچک از پرده های روشن استفاده کنید تا فضا را بزرگتر جلوه دهند زیرا رنگ های تیره باعث بسته تر نشان دادن فضا و کوچک به نظر رسیدن آن می شوند.

4- بهترین جنس پرده اتاق خواب کدام است؟

انتخاب جنس پرده بستگی به هدف شما و سبک دکوراسیون منزل دارد. اگر بخواهید نور بیشتر به اتاق وارد شود پرده شید اسکرین  با رنگ روشن و در غیر این صورت پرده‌های ضخیم و تیره تر مانند بلک اوت برای شما مناسب است.

5- پرده اتاق خواب مدرن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای اتاق خواب با سبک مدرن بهتر است پرده ها بسیار ساده و با طرح و نقش های خلوت باشند و همچنین دارای رنگ روشن ساده باشند و به طور کلی اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی ظاهری وسایل است.

6- نحوه ثبت پروژه دکوراسیون اتاق خواب به چه صورت می باشد؟

برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای واتس آپ ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود.

7- آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم ویژن انجام می شود؟

بله، از  اندازه گیری تا تولید  و نصب تماما توسط تیم ویژن اجرا می گردد .

8- انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون اتاق خواب چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد و بین 1 تا 3 روز می باشد.

 

 

 

 

 

پویان گفت:
سپاسگزارم از راهنماییتون مطلبتون مفید