​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده شید چاپی اداری، پرده برقی، پرده شید برقی پرده شید چاپی برقی

پرده شید چاپی 

 

پرده شید چاپی
پرده شید چاپی

 

اگر می خواهین جذابیت محل کارتون بیشتر بشه و مشتری یا ارباب رجوع رو تحت تاثییر بیشتری قرار بدین یکی از راه حل هاش اینکه شما از پرده به عنوان ویترین کارتون استفاده کنید. در اکثر فضا های داخلی  پرده سطح زیادی رو معمولا در این فضا اشغال میکنه چرا ما این فضا استفاده بهینه نکنیم. هم از پرده استفاده می کنیم و هم لوگو ، عکس یا تصویر کارتون رو چاپ می کنیم، اون هم چه چاپی چاپ UV بهترین کیفیت چاپی که موجوده. واقعیتش رو بخوای بدونی عکسی که چاپ میشه روی پرده شید چاپی مثل تابلو نقاشی میشه همه متحیر میشن از کیفیت چاپ پرده شید چاپی تون. 

یکی دیگه از راه حل ها جذب بیشتر مشتری استفاده از پرده برقی هست در محیط. اگر همون پرده چاپی رو موتور دارش هم کنی فکر کنم در دفتر کارت نشتی مشتری خاصتم روبروت نشته پشت سرت پرده شید چاپی داری با لوگوت بعد همونجا که پشت میز مدیریتی خودتون نشستین با زدن 1 دکمه همه یا یکی از پرده ای پشت سرتون بالا میره. همون لحظه حسی رو که به مشتری القا میشه رو می تونی تصور کنی؟ حالا فکرش رو بکن با موبایلت این کار رو انجام بدی! با یک تپ رو گوشی. بله این کار ممکنه با پرده برقی هوشمند. هم به پنل مرکزی هوشمند وصل میشه پرده شید برقی هم با ریموت کنترل وصل میشه و می تونی پرده شید برقی تون رو هدایت کنی. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پرده برقی پرده شید برقی
پرده شید برقی

 

پرده شید تصویری

پرده شید تصویری یا شید چاپی نوعی از پرده شید است که می توان تصاویر دلخواه (آرم و لوگوی شرکت ها، مناظر، تصاویر اشخاص و …) را بر اساس سلیقه مشتریان به صورت یک رو یا دورو روی آن چاپ نمود که در صورت شفاف بودن پرده، تبدیل به یک قاب عکس شفاف می شود.

در خصوص کاربرد پرده‌های شید تصویری یا شید چاپی می‌توان به پوشاندن و جلوگیری از عبور نور به مکان مورد نظر و استفاده در امور تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی‌ها و مزایای پرده شید تصویری:

  • چاپ پرده شید در ابعاد دلخواه
  • قابلیت شستشوی راحت
  • ثبات رنگ در برابر دمای بالا و تابش نور خورشید
  • دوام بالا و مستحکم زیاد
  • جلوه زیبای تصاویر

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.