​تلفن دفتر فروش: 
​​​​​​​02144183240

 اینستاگرام: _vision_co  

​واتسپ و تلگرام:   09037403045

​برای ارتباط با ما یکی از آیکن ها  را لمس کنید

لوگو ویژن

پرده شید ، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی
تولید کننده انواع  پرده های مدرن ویژن
پرده های پارتیشنی و ولومی 

تولید 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
 ضمانت در کیفیت
 گارانتی 2 ساله محصولات

گارانتی 2 ساله پرده ویژن
چت آنلاین اینجا کلیک کنید
EN

پرده سالن کنفرانس شید ، پرده اتاق کنفرانس برقی و پرده اتاق کنفرانس شید بلک اوت

پرده اتاق کنفرانس شید ، پرده سالن کنفرانس برقی و پرده اتاق کنفرانس شید بلک اوت

سالن‌ها و سالن های کنفرانس یکی از مهم‌ترین بخش‌های موجود در ساختمان‌های آموزشیو اداری مس باشند. انتخاب درست پرده اتاق کنفرانس که دارای زیبایی و البته کاربرد مناسبی باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه امکان بهره‌گیری از طیف مختلف پرده‌ها برای این بخش مهم فضای اداری وجود دارد.

پرده‌‌های به استفاده شده در سالن‌های کنفرانس غالبا باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند. به‌عنوان‌ نمونه باید به صورتی طراحی گردند که بتوانند در زمان دلخواه بخش زیادی از نور ورودی به اتاق کنفرانس را کاهش دهند تا بتوان از وسایلی مانند ویدئو پروژکتور استفاده نمود. امروزه این پرده‌ها در انواع مختلفی مانند پرده هوشمند، پرده برقی، پرده بلک اوت،‌ پرده شید و… در بازار موجود می باشند.

با توجه به اینکه انتخاب یک پرده مناسب در اتاق یا سالن کنفرانس به هدف اصلی بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است، قصد داریم شما دوستان را با انواع پرده‌ سالن­ کنفرانس و یا پرده اتاق کنفرانس آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا به این دسته از پرده‌ها و همچنین انواع گوناگون آن‌ها بپردازیم.

 

 

 

خصوصیاتی ویژه یک پرده سالن کنفرانس و یا پرده اتاق کنفرانس

برخلاف دیدگاه بیشتر افراد، پرده مخصوص سالن کنفرانس یا پرده اتاق کنفرانس فراتر از یک پرده معمولی است. این پرده‌ها اگر به شکل صحیح انتخاب شوند، می‌توانند کاربرد اتاق کنفرانس و بالاتر برده و بهینه نماید. این پرده‌ها باید شرایط مختلفی داشته باشند تا بتوان از آن‌ها به عنوان یک انتخاب  درست نام برد.

یکی از ویژگی های مهمی که در این راسته می‌توانیم ذکر کنیم، امکان تنظیم میزان نور ورودی به درون  سالن کنفرانس می باشد. به طور معمول در بسیاری از موارد این نیاز به وجود دارد که بتوان مقدار نور ورودی به سالن کنفرانس را به طور کامل کنترل کرد. یک پرده مناسب برای این قسمت و به طور کلی محیط‌های اداری، باید حتماً این قابلیت خاص را داشته باشند.

 داشتن عمر مفید بالا است یکی دیگر از خصوصیات پرده مناسب می باشد. پرده‌ اداری معمولاً در زمان های کوتاه مدت تعویض نمی شوند. در واقع به طور کلی نیاز خاصی به منظور تغییر دادن مداوم آن‌ها وجود ندارد؛ به همین دلیل پرده سالن کنفرانس انتخابی باید از بهترین متعلقات و پارچه  تهیه شده باشد تا بتوان نسبت به کیفیت و عمر مفید بالای آنها اطمینان .

قیمت پرده کنفرانس باید تا حدودی متغادل و مناسب باشد. این پرده‌ها باید بخش بسیار بزرگی را تحت پوشش خود قرار دهند و به همین دلیل اگر قیمت آن‌ها بیش از حد تعیین شود، ممکن است در پرداخت هزینه‌‌های مربوطه دچار مشکل شوید. خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از این پرده‌ها با قیمت پایین به فروش می‌رسند.

انواع مختلف پرده برای سالن‌های کنفرانس

گفتیم که امروزه پرده‌های اداری در مدل‌های گوناگونی به تولید می‌رسد. تنوع موجود در این زمینه یک نکته بسیار مثبت به شمار می‌آید؛ زیرا کاربران مختلف می‌توانند با توجه به نیاز کلی خود نسبت به خریداری مدل مدنظرشان اقدام کنند. شناخت انواع پرده برای سالن‌های کنفرانس به شما کمک می‌کند تا از بین آن‌ها بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید.

پرده برای ویدئو پروژکتور

امروزه تقریباً تمامی سالن‌های کنفرانس دارای ویدئو پروژکتور هستند. همان‌طور که می‌دانید به منظور بهره‌برداری از تصاویر ویدئو پروژکتور، به یک پرده خاص نیاز داریم تا تصاویر این دستگاه بر روی آن منعکس شوند. هرچه کیفیت کلی پرده خریداری شده بیشتر باشد و بتواند کنتراست (Contrast) بهتری را برای تصاویر ارائه شده توسط ویدئو پروژکتور فراهم کند، رضایت خاطر افراد حاضر در سالن کنفرانس افزایش پیدا می‌کند.

در زمان انتخاب پرده برای ویدیو پروژکتور باید حتماً‌ به سایز تصاویر ارائه شده توسط دستگاه مربوطه دقت کنید. این اندازه معمولاً همانند اندازه صفحات نمایش مخصوص تلویزیون‌‌ها با استفاده از واحد اینچ بیان می‌شود. پرده‌ای که خریداری می‌کنید باید بتواند از نهایت اندازه تصاویر ویدئو پروژکتور به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کند.

بنابراین اگر به دنبال خرید پرده سالن خاصی هستید که دارای ویدئو پروژکتور است، باید حتماً به سراغ پرده‌‌هایی بروید که به طور ویژه برای این امر طراحی شده‌اند. پرده‌هایی که مخصوص نمایش تصاویر ویدئو پروژکتور هستند، معمولاً به رنگ سفید ارائه می‌شوند تا تصاویر پروژکتور دچار کاهش کیفیت نشوند و مشاهده آنها چشم را خسته نکند.

 

 

پرده اتاق کنفرانس شید ، پرده اتاق کنفرانس برقی و پرده اتاق کنفرانس شید بلک اوت

خرید پرده شید برای سالن کنفرانس نیز یکی دیگر از بهترین گزینه‌هایی به شمار می‌آید که در زمان اقدام جهت تهیه می‌توانید به سراغ آن بروید. پرده‌های شید (Shade curtains) از جدیدترین و در عین حال جذاب‌ترین پرده‌‌های موجود به شمار می‌آیند که به دلیل ظاهر و همچنین قابلیت‌های خاص خود شناخته شده‌اند.

این پرده‌ها به صورت اختصاصی با استفاده از موادی همچون پنبه و پلی استر به تولید می‌رسند. شید رول‌ها در ابتدا تنها به منظور ایجاد یک لایه محافظتی برای پرده‌های عادی به کار می‌رفت؛ اما به‌مرور زمان آن‌قدر بر محبوبیت آن افزوده شد که امروزه به عنوان یک مدل خاص از پرده‌های سالن کنفرانس معرفی می‌شود.

اصلی‌ترین قابلیت پرده‌های شید را می‌توان قابلیت تنظیم میزان نور ورودی به کمک آن‌ها دانست. در واقع این پرده‌ها به شما اجازه می‌دهند که با استفاده از تنظیم لایه‌های مختلف موجود در آن‌ها، میزان نور ورودی به سالن را به بهترین شکل ممکن کنترل کنید. امروزه بهره‌گیری از پرده‌های شید تنها محدود به سالن‌های کنفرانس نیست و در منازل نیز به وفور از آن‌ها استفاده می‌شود.

به طور کلی می‌توان بیان کرد که پرده‌های شید یکی دیگر از بهترین گزینه‌های موجود در زمینه تهیه پرده سالن کنفرانس هستند. این پرده‌ها به ما اجازه می‌دهند تا طبق نیاز و سلیقه اصلی خود نور محیط را کنترل کنیم. به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب در زمان تهیه، پرده‌های شید عمر مفید بالایی نیز دارند. این ویژگی آن‌ها را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.

 

پرده اتاق کنفرانس

 

 

پرده بلک اوت و مسدود کننده نور

اگر به دنبال یک پرده سالن کنفرانس هستید که بتوان با کمک آن کل نور ورودی به درون سالن را به طور ویژه محدود کرد، باید به سراغ پرده بلک اوت بروید. پرده بلک اوت به صورت اختصاصی جهت کاهش شدید نور ورودی به محیط‌های گوناگون طراحی شده است و به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرده بلک اوت سالن کنفرانس با داشتن طراحی بسیار جذاب قطعاً نظر شما را به خود جلب می‌کند. این پرده‌ها نیز همانند پرده‌های شید با بهره‌گیری از موادی همچون کتان و پلی استر تولید می‌شوند؛ اما رنگ‌آمیزی آن‌‌ها عمدتاً به شکل تیره است. این نوع رنگ آمیزی برای بهبود کاربردشان در زمینه جلوگیری از ورود نور اهمیت شایانی دارد.

در بسیاری از موارد از پرده بلک اوت به صورت هم‌زمان با پرده ویدئو پروژکتور استفاده می‌شود. در واقع برای بهبود روشنایی تصاویر ارائه شده بر روی پرده مخصوص ویدئو پروژکتور، دور تا دور محیط سالن پرده بلک اوت به کار می‌رود تا میزان ورود نور از بیرون به حداقل ممکن برسد. ترکیب این دو نوع پرده به ایجاد یک محل فوق‌العاده جهت مشاهده تصاویر و فیلم‌های مختلف منجر می‌شود.

پرده‌های بلک اوت علاوه بر سالن‌های کنفرانس در محیط‌های دیگری که نیاز به عدم ورود نور احساس می‌شود نیز به کار می‌روند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید در اتاق خواب خود از این پرده‌ها استفاده کنید تا میزان نور ورودی از محیط بیرون به صفر برسد. این امر به خودی خود موجب افزایش آرامش شما در زمان خواب می‌شود.

 

پرده شید اتاق کنفرانس

 

پرده برقی برای سالن کنفرانس

مدلی دیگری که باید حتماً در مورد آن با شما عزیزان صحبت کنیم، پرده برقی سالن کنفرانس است. احتمالاً با توجه به نام این نوع پرده، می‌توانید خیلی راحت طراحی کلی آن را حدس بزنید. نقطه تمایز پرده برقی با سایر پرده‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، بهره‌گیری از یک مکانیزم الکتریکی به منظور باز و بسته شدن پرده‌ها است. این مکانیزم برقی به نحوی طراحی شده تا کاربران بتوانند در مدت زمان کم پرده را طبق نظر خود باز یا بسته کنند.

موتور الکتریکی موجود در این پرده‌ها به صورت مستقیم به یک منبع الکتریکی اتصال پیدا می‌کند. پرده‌های برقی در دو نوع عرضه می‌شوند. این دو نوع عبارت‌اند از: پرده‌های برقی بدون ریموت (کنترل از راه دور) و پرده‌های برقی دارای ریموت. پرده‌های دارای ریموت امروزه بیش از مدل بدون ریموت محبوبیت دارند.

در پرده سالن کنفرانس برقی از نوع ریموت‌دار، کاربران می‌توانند روند باز و بسته شدن پرده را با کمک یک ریموت ویژه کنترل کنند. تنها کافی است دکمه باز یا بسته شدن را بر روی ریموت فشار دهند تا موتور الکتریکی موجود، پرده را با توجه به دستور ارسالی باز یا بسته کند.

برخلاف تصور اکثر کاربران، انرژی مصرفی این پرده‌های خاص به هیچ وجه بالا نیست. موتور الکتریکی پرده برقی تنها زمانی شروع به فعالیت می‌کند که نیاز به انجام تغییرات خواسته شده توسط کاربران وجود داشته باشد. این نوع پرده‌ها نیز همانند سایر گزینه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، علاوه بر سالن کنفرانس در محیط‌های دیگر نیز قابل استفاده هستند.


بیشتر بدانید : انواع پرده برقی برای داشتن یک زندگی مدرن و امروزی


پرده هوشمند برای سالن

جدیدترین و پیشرفته‌ترین نوع از پرده‌های مخصوص سالن کنفرانس، پرده‌های هوشمند هستند. پرده هوشمند سالن کنفرانس به شکل کاملاً خودکار عمل می‌کند و به همین دلیل چنین نام خاصی برای آن برگزیده شده است. این نوع پرده بهترین و کامل‌ترین محصول موجود در این زمینه شناخته می‌شود.

شاید این پرسش برای شما نیز به وجود آید که چه چیزی این پرده‌ها را به یک پرده هوشمند تبدیل کرده است؟ پاسخ این پرسش در وجود سنسورهای مختلف قرار گرفته در این پرده‌ها نهفته است. پرده‌های هوشمند سنسورهای خاصی دارند که به کمک آن‌ها نور کلی محیط تشخیص داده می‌شود.

این اطلاعات وارد برد کنترلی پرده می‌شوند و سپس برد تصمیم می‌گیرد که پرده به چه میزان باید باز یا بسته باقی بماند. با استفاده از این پرده‌ها نیاز به کنترل مداوم پرده‌های سالن کنفرانس توسط افراد مختلف به طور کامل از بین می‌رود؛ زیرا پرده‌های مذکور به شکل کاملاً هوشمند و خودکار نور سالن را تنظیم می‌کنند. در برخی از مدل‌ها، پرده‌های مذکور را می‌توان با استفاده از یک اپ خاص نیز کنترل کرد.

نکات مهمی در زمان خرید پرده سالن کنفرانس

خرید پرده سالن کنفرانس شاید در نگاه اول امری ساده به نظر برسد؛ اما این­طور نیست. به منظور انتخاب یک پرده مناسب باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر خود داشته باشید. نوع طراحی دکور سالن، محل قرارگیری سالن، اندازه کلی پنجره‌ها و… از جمله موارد مهم در این رابطه هستند.

علاوه بر این، در زمان خرید پرده مدنظر خود باید حتماً به سراغ فروشندگانی بروید که در این زمینه دارای تجربه بالایی هستند. این فروشندگان همواره تلاش می‌کنند تا با ارائه محصولات باکیفیت رضایت خاطر شما را به طور کامل جلب کنند. با انتخاب یک فروشنده مناسب در زمینه خردی پرده سالن کنفرانس، می‌توانید نسبت به خرید خود اطمینان کاملی داشته باشید.

به هیچ وجه نباید فراموش کرد که همه سالن‌های کنفرانس دارای طراحی یکسانی نیستند و به همین دلیل نمی‌توان تنها از یک نوع پرده خاص برای تمامی سالن‌ها بهره برد. شما می‌توانید جهت انتخاب یک پرده مناسب نیازهای خود را با فروشندگان معتبر در میان بگذارید تا بتوانید از بین گزینه‌های مختلف، بهترین و کاربردی‌ترین پرده موجود را خریداری و نصب کنید.

سخن پایانی

انتخاب پرده‌‌ای ویژه برای سالن کنفرانس باید با دقت فراوان صورت بگیرد. این پرده‌ها باید دارای طراحی جذاب و عمر مفید بالا باشند. از انواع مختلف پرده‌های مخصوص سالن کنفرانس می‌توان به مدل‌های هوشمند، برقی، بلک اوت و… اشاره کرد که هر یک طراحی ویژه خود را دارند.

اگر به دنبال یک پرده سالن کنفرانس عالی هستید که کلیه نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند، کارخانه پرده های مدرن ویژن در کنار شما عزیزان خواهد بود. کارخانه پرده های مدرن ویژن یکی از قدیمی‌ترین کارخانه در حوزه تولید پرده‌های متنوع و مدرن محسوب می‌‌شود که توانسته است همواره رضایت خاطر کاربران خود را به دست بیاورد و بهترین‌ها را به آن‌ها ارائه کند.

بهترین نوع پرده های شید و پرده های زبرا برای اتاق کنفرانس مناسب می باشند

پرده‌هایی مثل پرده شید رول، پرده بلک اوت، پرده برقی و پرده هوشمند را می‌توان در سالن کنفرانس بکار برد.در انتخاب پرده، کیفیت پارچه پرده بسیار مهم هستند؛ بنابراین، بهتر است برای اطمینان از کیفیت و قیمت، پرده‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و خوشنام تهیه کنید. در این زمینه کارخانه پرده های مدرن ویژن  با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع پرده‌های مدرن در خدمت شما است. لطفاً برای مشاهده و انتخاب پرده به صفحه محصول مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

-کارخانه پرده مدرن ویژن-